  • Data: 2013-04-22 13:53:07
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-04-22 12:02, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Swego czasu, jak dzwonili różni telesprzedawcy, to mówiłem "chwileczkę",
    > i kładłem słuchawkę obok telefonu. Rzeczywiście ilość dzwoniących po
    > jakimś czasie się zmniejszyła. Jeden taki po 5 minutach zadzwonił znowu
    > i mówił, że "chyba coś nas rozłączyło". Nie poniał aluzju :-)

    Tylko jeden ?
    Nie wymagaj cudów od ludzi którzy z jednej strony są sprytni bo
    nie poszli do łopaty tylko mają miejsce pracy w biurze ale z drugiej
    strony oni w tym biurze robią za automaty (normy wykonanych rozmów,
    normy "podpisanych" umów i w dodatku za najniższą legalną stawkę.

    > Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza moje
    > możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota reagującego na
    > słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w miarę logicznie? :-D

    Ja rozumiem że nie każdy chce tracić swojego cennego czasu, ale
    od kiedy miałem okazję porozmawiać prywatnie z człowiekiem
    który pracował "na słuchawce" i wyjaśnił mi tajniki tego "zawodu"
    nie żałuje tego czasu. Wiem że ich ten czas boli bardziej niż mnie.