  • Data: 2013-04-22 12:02:20
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m napisał(a) :

    > Można się nauczyć tak prowadzić rozmowę bez zaangażowania ze swojej
    > strony. Wystarczy co jakiś czas rzucić w kierunku słuchawki
    > "przepraszam", "momencik", "bardzo przepraszam za wydłużony czas
    > oczekiwania", "jeszcze chwileczka" a raz na jakiś czas zadać pytanie
    > wymagające wyczerpującej odpowiedzi.

    Swego czasu, jak dzwonili różni telesprzedawcy, to mówiłem
    "chwileczkę", i kładłem słuchawkę obok telefonu. Rzeczywiście ilość
    dzwoniących po jakimś czasie się zmniejszyła. Jeden taki po 5
    minutach zadzwonił znowu i mówił, że "chyba coś nas rozłączyło". Nie
    poniał aluzju :-)

    Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza
    moje możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota
    reagującego na słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w
    miarę logicznie? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]