  • Data: 2013-04-22 11:20:11
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-04-22 11:01, Użytkownik Kris napisał:

    > A nie prościej:
    > "nie dziękuje nie jestem zainteresowany"

    Jak chcesz tylko zakończyć trwającą rozmowę to prościej.
    Ale żeby radykalnie zmniejszyć ilość kolejnych trzeba takiego
    "rozmówcę" skutecznie przetrzymać i nie dać mu "zarobić"
    czyli namówić się na oferowane propozycje. Oni są rozliczani
    z efektów, podziękujesz po trzydziestu sekundach a ani zawracają
    głowę kolejnemu ze swojej bazy numerów, przetrzymasz takiego
    kwadrans trudniej mu wyrobić normę i po kwartale jest szansa
    że mu podziękują za współpracę.