    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f5fa3bc$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5fb4e1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <1KT7H.518829$mZ6.192509@fx17.ams1>
    <5f60dd7d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f60fee1$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f61e3de$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f620dc4$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f62338b$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f624cd6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f625a6e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f627bf4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f632dce$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f635da0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Date: Thu, 17 Sep 2020 18:44:09 +0200

    dyskusyjnych:5f635da0$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.09.2020 o 11:35, J.F. pisze:

    >Moim zdaniem tak, co niekoniecznie musi być prawdą. W życiu takiej
    >opinii nie sporządzałem. Dopuszczam możliwość, że szczegółowo nie
    >jest
    >to określone.

    Brzmi sensownie, ale przeciez tak to kazda impreze mozesz zaopiniowac
    :-)
    A moze wlasnie skoro nie ma wplywu, to nie ma podstaw mu odmowic :-)

    >Ale megafon ma organizator. Wznoszący w tłumie okrzyki uczestnik ma
    >jakby mniejszy wpływ na przebieg "imprezy", a i jakby zaczął wznosić

    Chyba, ze przyjda w wiekszej liczbie ... i moze jeszcze z wlasnymi
    megafonami :-)

    >okrzyki wbrew pozostałym, to pewnie b y sobie spokojnie poradzili.

    Czyli impreza jest niebezpieczna, bo moze dojsc do rekoczynow :-)

    To oczywiscie zakladajac, ze tłum bedzie "wbrew", nie przylaczy sie
    do okrzykow, no ale wtedy to niebezpieczenstwa nie bedzie :-)

    >Spróbuj wejść na mecz na sektor przeciwnej drużyny i wznosić okrzyki.
    >Niby można, tym nie mniej odradzam.

    A policja zaopiniowala mecz jako bezpieczny :-)

    Akurat teraz nie tak latwo wejsc na mecz pilki kopanej, ale patrz na
    niedawne wiece wyborcze - oj, dzialo sie, dzialo, m.in przy udziale
    policji :-)

    >Można. Ma służbę porządkową.

    A sluzba co moze - wezwac do zaprzestania nieprawomyslnych okrzykow,
    czy w morde dac w razie potrzeby ? :-)

    >Zarzuty wyrwane z kontekstu może i są komiczne, ale na tym opiera się
    >prawo. Zwyczaj palenia Marzanny jest ugruntowany w Polsce.

    Ale czy ugruntowany w innych przepisach - jakis pozarowych, o
    zgromadzeniach itp ?

    >Z tymi 'Żydami", to też taka trochę dziwna sytuacja. Po czym poznano,
    >ze
    >spalona kukła jest wyznania mojżeszowego?

    Po chalacie i mycce :-)

    >Pewnie kluczowym było oświadczenie palącego.

    Wykrzyczane przez megafon.

    >Ciekawe, co by było, jakby później organizatorzy
    >oświadczyli, że żartowali i to była jednak kukła Charlego Chaplina?

    Moga sobie oswiadczac ... po 3 miesiacach aresztu :-)

    Charlie chyba nadal niebezpieczny - nie lepiej ze to kukła kukły ? :-)

    Tak czy inaczej - te srodowiska "sieją nienawisc", ale oczywiscie
    dobrze by ich bylo za reke zlapac.

    A moze ... to ciagle w granicach wolnosci pogladow ?

    J.