  • Data: 2020-09-13 12:43:22
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jego retoryce nie ma niczego co nie byłoby stosowane w znakomitej
    > wiekszości dyskusji, każdego dnia. Wspomniany DżejEf i ja sam takim
    > przykładem vide ostatnia dyskusja o podrobionych kartach czy
    > prostownikach.

    Z tym że dzejef jest specyficznym userem co troling doprowadził do rangi
    sztuki, za co część ludzi go po prostu uwielbia - dodatkowo jak już
    słusznie zauważyłeś praktycznie _zawsze_ robi za adwokata diabła.
    Natomiast robert jest kulsonem, który mysli dokładnie to co pisze i
    zawsze broni kolegów, cokolwiek by nie odpierdolili. I tu jest pewna
    różnica.

    > dajesz nam pewien kredyt, którego
    > Robertowi, już nie dajesz.

    Robert dawno ten kredyt utraci pierdoląc takie głupoty, że głowa boli -
    choćby z tym głupim defibrylatorem - tak ciężko sprawdzić czy
    defibrylatora używa się po zaniku akcji serca czy jednak jak pracuje w
    zaburzony sposób? Nie - łatwo - pierwszy link, pierwszy akapit.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Defibrylator Ale on dalej będzie
    przekonany o swojej nieomylności i będzie pierdolił niebezpieczne
    głupoty. A jest kurwa policjantem i powinien mieć to ze względu na swoją
    pracę wykute na blachę i stosować w razie potrzeby. I ja mam takiemu
    człowiekowi w cokolwiek ufać, skoro pieprzy on że białe jest czarne a
    czarne jest białe i w swoim kretyniźmie trwa, mimo że to może kosztować
    ludzkie życie? Wolne żarty.

    > Przypomnij.

    Są wymienione w rozporządzeniu o umundurowaniu, ale dobrowolne i
    opcjonalne, bo przecież tam jest tam też kurtka, a kurtki nie musisz
    nosić jak jest ciepło;) Więc imiennika też nie musisz jak nie chcesz.
    --
    Shrek