  • Data: 2020-09-13 12:31:20
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To skąd wiesz ile jest tego?

    Za rok jedenasty:

    https://statystyka.policja.pl/st/informacje/82014,Pr
    zestepstwa-narkotykowe-w-statystyce-policyjnej.html

    "W 2011 roku wszczęto 22.940 postępowań karnych z Ustawy o
    przeciwdziałaniu narkomanii, najczęściej o przestępstwa z art.
    62(nieleglne posiadanie). Ogółem stwierdzono 74.535 przestępstw
    narkotykowych, co oznacza, że średnio codziennie dochodziło do ponad 204
    przestępstw. Wśród wszystkich przestępstw o charakterze kryminalnym,
    przestępstwa narkotykowe stanowią 9,4 %, czyli prawie co 10 przestępstwo
    kryminalne jest związane z narkotykami."

    > Gdzie Robert coś takiego opisał?

    Podawanie nieprawdziwej przyczyny kontroli osobistej to jak nic modelowo
    wręcz się wpisuje w przekroczenie uprawnień. Więc?

    --
    Shrek