  • Data: 2020-09-13 08:02:41
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli upierać się po tych w sumie jednak sporadycznych doniesieniach to
    > w skali kraju, nie jest chyba tego dużo.

    No przecież nie będą pisali w dziennikach, że złapali sebę z dwoma
    gramami maryśki. To trafiało na pierwsze strony gazet jak trafiło na
    jakiąś znaną osobę.

    > Problem w tym, że takie działania w jakimś zakresie są potrzebne i my je
    > generalnie akceptujemy.

    To sobie akceptujcie. Ja nie akceptuję nielegalnych działań policji
    wobec obywateli. A jak policjant publicznie opisuje jak łamie się we
    firmie prawo to wcale nie traktuję tego jako dowcipu wyrwanego z
    kontekstu. To się dzieje i kolega robert nie raczył żartować, a po
    prostu napisał co tam się odpierdoliło. Co więcej wielokrtonie pisał, co
    sądzi o "prawnikach" kwestionujących takie akcje i dlaczego źle się to
    dla nich kończy. Oni tak po prostu myślą - możesz lecieć z obywatelem w
    chuja, a jak się będzie stawiał, to źle się to dla niego skończy. A
    potem dziwią się, że mówi się na nich kulsoni albo milicjanci. W sumie
    trochę takim prawnikiem był stachowiak - zwinęli go bez powodu, to sie
    stawiał i chciał dowiedzieć o co chodzi. No to mu wytłumaczyli i źle
    skonczył. A w sumie zawinił tym, że był do kogoś podobny.

    > Bo wydaje się nie jest to zgodne z prawem.

    No i co z tego? Przecież oni są prawem.

    --
    Shrek