  • Data: 2020-09-13 11:13:18
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No akurat tą dyskusję prowadzimy na gruncie prawa. Ale niech będzie -
    > nawet na gruncie logiki nie widzę uzasadnienia tezy roberta ze "należy
    > podać powód" to co innego niż "należy podać rzeczywisty powód".
    >
    > Chyba że kulsoniej logiki, która jest mocno specyficzna i od dawna
    > znajdowało o obraz w dowcipach o milicjantach.

    W jego retoryce nie ma niczego co nie byłoby stosowane w znakomitej
    wiekszości dyskusji, każdego dnia. Wspomniany DżejEf i ja sam takim
    przykładem vide ostatnia dyskusja o podrobionych kartach czy
    prostownikach. To jest ta sama logika. Przy czym Ty nie masz uprzedzeń
    ani do DżejEfa, ani do mnie, dajesz nam pewien kredyt, którego
    Robertowi, już nie dajesz. Owszem, możemy się zastanawiać, czy, jak
    zauważył Piotr, Robert faktycznie robi za advocatus diaboli. MZ robi.

    > BTW - pamiętasz dyskusję o imiennikach? ;)

    Przypomnij.

    --
    Marcin