  • Data: 2020-09-13 04:12:09
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To może inaczej - wtedy sprawy o trzy działki dilerskie marychy były na
    > porządku dziennym. Jak myślisz - skąd się brały takie sprawy? Dziesiątki
    > tysięcy śledczych infiltrowało środowiska miłośników trawki i

    Jesli upierać się po tych w sumie jednak sporadycznych doniesieniach to
    w skali kraju, nie jest chyba tego dużo.

> [...]
    > powiem - tak to właśnie do niedawna wyglądało - łazili sobie krawężniki
    > i legitymowali ludzi od tak sobie bez żadnego trybu. Na przykład na
    > zasadzie, że kto to widział żeby w zimę rowerem, to go przetrzepiemy.
    > Dwadzieścia lat temu ludzie uważali to za normalne, dziesięć lat temu
    > budziło zdziwienie że można się temu sprzeciwiać, dopiero od niedawna
    > powstał sprzeciw przeciwko instytucji "rutynowej kontroli". Do tego
    > stopnia że okazało się, że w zasadzie nie ma czegoś takiego w
    > prawodawstwie... to prawo zmieniono i policja znów może trzepać

    Problem w tym, że takie działania w jakimś zakresie są potrzebne i my je
    generalnie akceptujemy. Jeden z wielu sposobów inwigilacji i związana z
    tym utrata prywatności. Z tym, że nikt nie godzi się aby to było
    nadużywane, więc generalnie problem sprowadza się do zaufania, którego
    nie ma.

    > Przecież oni robią dokładnie to, czego od nich się wymaga - czemu
    > mieliby wylecieć?

    Bo wydaje się nie jest to zgodne z prawem.

    No coś w tym może i jest.

    --
    Marcin