eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep żąda PESEL › Re: Sklep żąda PESEL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 28 Apr 2010 14:28:22 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep żąda PESEL
    References: <hr8utn$oh6$1@news.onet.pl> <hr8vc7$q49$1@news.onet.pl>
    <hr8vn7$r49$1@news.onet.pl> <hr90dt$tbq$1@news.onet.pl>
    <hr91bs$es$1@news.onet.pl> <hr91iu$bg$1@news.onet.pl>
    <hr91r1$2a7$1@news.onet.pl> <hr93br$cei$1@news.task.gda.pl>
    <hr94l8$b9q$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hr94l8$b9q$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4bd829e9$0$19173$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.155.187
    X-Trace: 1272457705 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19173 79.186.155.187:9602
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:637376
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-04-2010 13:03, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > W dniu 2010-04-28 12:41, qwerty pisze:
    >> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"<n...@s...pl> napisał w
    >> wiadomości grup dyskusyjnych:hr91r1$2a7$...@n...onet.pl...
    >>> A jakie inne widzisz możliwe do wprowadzenia? Jakie ma Twój bank? Pewnie
    >>> takie same... Podaj pesel i nazwisko panieńskie matki...
    >>
    >> Powiedz co to za bank. U mnie podaje się kod.
    >
    > Owszem, podajesz kota. A co jak go zapomniałeś? Dzwonisz i mówisz, że
    > zapomniałeś i na jakiej podstawie cię zautoryzują?

    W moim banku trzeba się zalogować do systemu i ustalić nowy telekod
    podając hasło z smsa (kiedyś z listy haseł jednorazowych).

    A jak się nie pamięta haseł do internetu, zgubiło komórkę itp to
    pozostaje iść do banku osobiście, wylegitymować się, zgłosić nowy numer
    komórkowy, dostaje się też jednorazowe hasło - do jednego logowania żeby
    pozmieniać inne hasła i kody.
    No ale to jest opcja dla naprawdę beznadziejnej sieroty z urazem głowy.
    Nie znam nikogo kto by pasowal do tego profilu, ale widać bank takie
    przypadki miał, skoro jest porcedura.

    Telefoniczna weryfikacja dostępu do konta przez pesel i nazwisko matki???
    Jeżeli to nie jest automagiczny serwis typu "sprawdź saldo i zobacz
    jakie mamy nowe fajne usługi" a pełne dostęp operacyjny to chyba jakaś
    kpina.

    Który to bank? Będę klientom odradzać.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1