  • Data: 2010-04-28 13:46:35
    Temat: Re: Sklep żąda PESEL
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli bank nie ma oddziałów?

    A to mój problem?
    Mój ma oddziały, tak wybrałam
    Sprawdziłam wcześniej m.in. jakie są procedury bezpieczeństwa.
    To też zaważyło na decyzji (jak wiadomo lekka paranoja często chroni
    przed ciężkimi urazami) a nie tylko parę złotych w ta czy w tamtą na
    utrzymanie konta.

    > Patrzysz na to od odwrotnej strony. Nie ważne czy Ty jesteś sierota czy
    > nie. Ważne czy JA udając ciebie-sierotę jestem w stanie uzyskać dostęp.

    W moim banku nie. I bardzo mnie to cieszy.
    Pewnie oni patrzyli od właściwej strony.

    A jeżeli w Twoim tak, i Ci to przeszkadza to czemu ciągle przy nim trwasz?
    Na tym popapranym rynku banki traktują lepiej nowego klienta niż
    starego, więc zmiana nie jest jakąś wielką traumą.

    Podobno jeżeli chodzi o bankowość jesteśmy w szarym ogonie mobilności.
    Dlatego m.in banki tak nas doją. Bo statystyczny Kowalski i tak nie
    odejdzie z banku w którym "zawsze miałem konto i mamusia też".
    Będzie tylko bezproduktywnie marudził.

    Znam takich młodych ludzi (no, relatywnie, dla mnie 40 to jeszcze młody)
    którzy marudzą np. na opłaty czy inne niedogodności ale na sugestię
    zmiany reagują, jakbym im kazała zatańczyć nago na rynku głównym.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813