  • Data: 2010-04-28 15:05:23
    Temat: Re: Sklep żąda PESEL
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-28 15:46, Maddy pisze:
    > A jeżeli w Twoim tak, i Ci to przeszkadza to czemu ciągle przy nim trwasz?

    Znów szukasz czegoś, czego nie ma. Akurat mój używa PESELa i nazwiska
    panienskiego matki do dodatkowej a nie głównej weryfikacji. Ale już np.
    gemonej w sprawie rat używał tego, bo i czego innego, skoro ja u nich
    konta nie mam.

    > Na tym popapranym rynku banki traktują lepiej nowego klienta niż
    > starego, więc zmiana nie jest jakąś wielką traumą.

    No akurat mam najlepszy dla mnie bank i żaden nie daje takiej oferty.

    > Znam takich młodych ludzi (no, relatywnie, dla mnie 40 to jeszcze młody)

    E, to tak staro nie wyglądałaś, jak cię widziałem. Poważnie jesteś już
    po 50tce?

    > którzy marudzą np. na opłaty czy inne niedogodności ale na sugestię
    > zmiany reagują, jakbym im kazała zatańczyć nago na rynku głównym.

    Bo ludzie się przyzwyczajają. Np. moja żona ma od zawsze konto w
    Inteligo. To nic, że jest z tego masa kłopotów, to nic że ma założone
    konto w mBanku, że ma bankomat mBanku pod pracą, ale trzyma się tego, co
    zna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek