  • Data: 2010-04-28 12:28:22
    Temat: Re: Sklep żąda PESEL
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, podajesz kota. A co jak go zapomniałeś? Dzwonisz i mówisz, że
    > zapomniałeś i na jakiej podstawie cię zautoryzują?

    W moim banku trzeba się zalogować do systemu i ustalić nowy telekod
    podając hasło z smsa (kiedyś z listy haseł jednorazowych).

    A jak się nie pamięta haseł do internetu, zgubiło komórkę itp to
    pozostaje iść do banku osobiście, wylegitymować się, zgłosić nowy numer
    komórkowy, dostaje się też jednorazowe hasło - do jednego logowania żeby
    pozmieniać inne hasła i kody.
    No ale to jest opcja dla naprawdę beznadziejnej sieroty z urazem głowy.
    Nie znam nikogo kto by pasowal do tego profilu, ale widać bank takie
    przypadki miał, skoro jest porcedura.

    Telefoniczna weryfikacja dostępu do konta przez pesel i nazwisko matki???
    Jeżeli to nie jest automagiczny serwis typu "sprawdź saldo i zobacz
    jakie mamy nowe fajne usługi" a pełne dostęp operacyjny to chyba jakaś
    kpina.

    Który to bank? Będę klientom odradzać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl