eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep żąda PESEL › Re: Sklep żąda PESEL
  • Data: 2010-04-28 12:56:56
    Temat: Re: Sklep żąda PESEL
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-04-28 14:28, Maddy pisze:
    >> Owszem, podajesz kota. A co jak go zapomniałeś? Dzwonisz i mówisz, że
    >> zapomniałeś i na jakiej podstawie cię zautoryzują?
    > W moim banku trzeba się zalogować do systemu i ustalić nowy telekod
    > podając hasło z smsa (kiedyś z listy haseł jednorazowych).
    >
    > A jak się nie pamięta haseł do internetu, zgubiło komórkę itp to
    > pozostaje iść do banku osobiście, wylegitymować się, zgłosić nowy numer
    > komórkowy, dostaje się też jednorazowe hasło - do jednego logowania żeby
    > pozmieniać inne hasła i kody.


    A jeśli bank nie ma oddziałów?

    > No ale to jest opcja dla naprawdę beznadziejnej sieroty z urazem głowy.
    > Nie znam nikogo kto by pasowal do tego profilu, ale widać bank takie
    > przypadki miał, skoro jest porcedura.


    Patrzysz na to od odwrotnej strony. Nie ważne czy Ty jesteś sierota czy
    nie. Ważne czy JA udając ciebie-sierotę jestem w stanie uzyskać dostęp.


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1