  • Data: 2010-04-28 19:05:05
    Temat: Re: Sklep żąda PESEL
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-28 20:45, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hr9irm$oru$...@n...onet.pl...
    >
    > To czego męczysz te zabezpieczenia? Masz konto w "mama bank"?

    Co znów męczę tępa głowo?

    > No tak. To nic, że bank rżnie w dupę klienta, bankomatów jest tyle co
    > kot napłakał, ale "mamusia kazała to mam tam konto". Żałosne zachowanie.

    Żałosny to ty jesteś.... Bank jak bank. Kłopoty są bo ja mam w mBanku.
    Gdyby nie to, to inteligo jest całkiem przyzwoite. Nieco droższe niż
    mBank i brzydsze i ma mniej możliwości, ale akurat żona korzysta z konta
    o wiele mniej aktywnie niż ja, więc wcale jej się nie dziwię, że nie
    chce zmiany, pomimo kłopotów z brakiem kompatybilności z moim.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek