eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Date: Fri, 05 Aug 2011 16:35:25 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <j1ho04$s49$11@inews.gazeta.pl>
    References: <j1gf3r$7sm$1@news.onet.pl> <vb2pmhbdm69w.yu4kj0w41846$.dlg@40tude.net>
    <j1ggjg$dh2$1@news.onet.pl> <j1h11q$6h0$1@news.onet.pl>
    <j1hmfi$i4o$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-6-196.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312580420 28809 24.107.6.196 (5 Aug 2011 21:40:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Aug 2011 21:40:20 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <j1hmfi$i4o$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:684964
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/5/2011 4:14 PM, Selektor wrote:
    >> a odstąpienie od umowy przez konsumenta w ciągu 10 dni gdy transakcja
    >> była zawarta poza siedzibą przedsiębiorcy?
    >> http://konsument.um.warszawa.pl/sites/konsument.um.w
    arszawa.pl/files/zalaczniki/5.doc
    >>
    >
    > Czytam ustawę ale nie widzę w niej
    > nakazu zwrotu pieniędzy w konkretny sposób


    bo nie znajdziesz.

    - tz. że musi to być
    > przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Mówi się wyłącznie ogólnikowo
    > o zwrocie całej kwoty.
    > Właśne o tym napisał movoicem.
    >
    > Więc ponawiam pytanie czy w świetle w/w ustawy, mam obowiązek ponosić
    > koszt przelewu zwrotnego do klienta (koszt anulowania transakcji kartą).
    > Już wiem, że prowizja dla operatora płatności kartą przepada i to moja
    > strata.
    >

    ty ponosisz koszty zwrotu niezaleznie od tego jaką metodę wybierzesz.
    Najtańszą metoda zwrotu jest poinformowanie, ze kasa lezy do odbioru.
    jak chcesz zrobić klientowi dobrze i wysłać mu na konto, to tylko na
    twój koszt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1