eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 21:35:25
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8/5/2011 4:14 PM, Selektor wrote:
    >> a odstąpienie od umowy przez konsumenta w ciągu 10 dni gdy transakcja
    >> była zawarta poza siedzibą przedsiębiorcy?
    >> http://konsument.um.warszawa.pl/sites/konsument.um.w
    arszawa.pl/files/zalaczniki/5.doc
    >>
    >
    > Czytam ustawę ale nie widzę w niej
    > nakazu zwrotu pieniędzy w konkretny sposób


    bo nie znajdziesz.

    - tz. że musi to być
    > przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Mówi się wyłącznie ogólnikowo
    > o zwrocie całej kwoty.
    > Właśne o tym napisał movoicem.
    >
    > Więc ponawiam pytanie czy w świetle w/w ustawy, mam obowiązek ponosić
    > koszt przelewu zwrotnego do klienta (koszt anulowania transakcji kartą).
    > Już wiem, że prowizja dla operatora płatności kartą przepada i to moja
    > strata.
    >

    ty ponosisz koszty zwrotu niezaleznie od tego jaką metodę wybierzesz.
    Najtańszą metoda zwrotu jest poinformowanie, ze kasa lezy do odbioru.
    jak chcesz zrobić klientowi dobrze i wysłać mu na konto, to tylko na
    twój koszt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1