  • Data: 2002-02-04 14:26:33
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolego Expert, sztuczki z FUTem to naprawdę sobie wsadź gdzieś gdzie słonko
    nie świeci...

    Dnia Mon, 04 Feb 2002 14:31:43 +0100, Dariusz (d...@p...onet.pl) pisze
    na pl.soc.prawo:

    > To raz jeszcze.
    > Zabezpieczenie ktore nie zabezpiecza tez jest nazywane zabezpieczeniem,
    > ale faktycznie nie zabezpiecza,
    > czyli jest rzekomym zabezpieczeniem i nie rozni sie zatem w skutecznosci
    > od braku zabezpieczen.

    Aaaaha. Czyli jeżeli ktoś nie lubi, żeby mu chodzić po trawniku przed domem (a
    do sąsiedniego domu tak jest na skróty) powinien sobie postawić płot. Ale
    jeżeli płotu nie postawi tylko sobie go zaplanuje, narysuje na planach
    posesji, ale nie postawi, to niech się nie dziwi, że ludzie łażą po dawnemu:
    bo nie wiedzą, że tu "miał" być jakiś płot.

    Co innego, gdyby wystawił tabliczkę "nie łazić". To jest wtedy zabezpieczenie,
    nie nieskuteczne, tylko wystarczające do skarżenia o naruszenie własności
    prywatnej.

    > Nie odpada.
    > Gdyby odpadalo to wlasnosc intelektualna pozostala by bez ochrony.
    > Informacja skopiowana zostaje na materialny nosnik, zatem staje sie
    > rzecza ruchoma a niekoniecznie dalej wirtualna.

    W ten sposób przestępstwem byłoby przepisanie sobie rozkładu jazdy autobusu.
    Zdefiniuj "przywłaszczenie", jeśli łaska, bo chyba mamy różne pojęcie na ten
    temat.

    > Dokladnie.
    > Na poczatku nie masz zadnych praw.

    Nie nie nie.

    Na początku NIE WIESZ, jakie masz prawa - być może pełne, być może żadne.
    Musisz to jakoś sprawdzić.

    > Niekoniecznie.

    Wiesz o co mi chodziło. Jeżeli serwer mnie rozłączy, zamiast odpowiedzieć
    "loguj się" lub "sorry, nie ma anonimów", to spróbuję ponownie.

    Chodziło mi o jasną i prostą odpowiedź ze strony serwera: jeżeli dostanę
    jednoznaczny komunikat, iż anonimowych użytkowników serwer nie wpuszcza, to
    zaprzestanę prób. I tyle.

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,