  • Data: 2002-02-04 17:26:37
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: "Cudny" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam bardzo....że co????????? Jakie szkalowanie dobrego imienia? Czy
    Ty w ogóle wiesz co to jest???? Popatrz sobie na Twoje i Twoich innych
    dyskutantów posty jakie zawierają słowa...........ja napisałem tylko że
    mówiłeś nieprawdę że wszystkie orzeczenia przemawiają za tym że skanowanie
    portów jest przestępstwem. Pdałem konkret.a Ty robisz jakieś rozszerzające
    interpretacje, dywagacje i Bóg jeden wie co jeszcze............co pisały
    gazety, co mówił jakiś tam prezes i inni mnie nie interesuje. Sąd tak
    postanowił i już czyli jest wyłom w Twojej teorii!

    I na koniec propouję żebyś już darowałsobie te Twoje wielokilokajtowe
    teorie.....na wielu grupach jesteś już z nany z pustosłowia i eksperckiego
    tonu mówienia.............i wiele osób na tych grupach w 100% udowodniło że
    w wielu kwestiach po prostu mówisz nonsensy a Ty dalej swoje.............
    Opamiętaj się! Proszę!
    Pozdrawiam
    Cudny