  • Data: 2003-02-18 21:42:55
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to bardzo ciekawe. Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób to się dzieje? W
    > jaki sposób przeglądanie danej strony powoduje pojawienie sie ikonki w
    > tray'u/na pulpicie? Proszę tez o podanie przykładów takich stron. Jeśli
    > już o czymś piszesz, to zakładam, że jest to sprawdzona informacja i
    > możesz to udokumentowac w jakikolwiek sposób.
    Facet co Ty myslisz ze ja nie mam co robic tylko latac po sieci z dowodami?
    Porobalo Cie. Jak Ci mowie ze tak bywa to idz popytaj sie na grupach i
    szukaj przykladow. W nieupdateowanym win98 jest luka ktora pozwala na takie
    numery i jest powszechnie wykorzystywana. Znam 4 przypadki na roznych
    kompach i u roznych ludzi, w tym i u mnie, gdybym tego sam nie doswiadczyl
    to nie uwierzylbym i na poczatku tez niedowierzalem znajomym gdy mi mowili
    ze nic nie naciskali, bo sie samo pojawilo po przegladaniu stron
    erotycznych. Skontaktuj sie z jakas polska firma piszaca programy
    antywirusowe. Przeciez podobny mechanizm wykorzystywaly wirusy
    zagniezdzajace sie poprzez outlooka. Tak wiec jest to sprawdzona informacja
    i mam na to swiadkow i sam jestem swiadkiem.

    [ciach]
    > Obok przycisku "POŁĄCZ" jest widoczny regulamin.
    No i co z tego. Ten regulamin powinien wyskakiwac na pulpit i byc wyrazny.
    Szukanie regulaminu w okienku 5x5 cm jest smieszne. Sam po jakims czasie
    zauwazylem u znajomego ze faktycznie cos tam jest napisane. Nawet nie
    czytalem tylko kasowalem badziewie. Rozumiem ze okienko 5x5 cm to dla mojego
    dobra, zeby widzial reszte pulpitu? Jaja se facet robisz, czy udajesz. Robic
    w balona to ja a nie mnie;-)

    > czy możesz to poprzeć jakimiś przykładami? Jeśli nie, to po prostu
    > kłamiesz. Jak już będziesz mi to udowadniać, to "film" z tego, co robisz
    > na komputerze możesz zrobić programem HyperSnap DX (darmowa wersja
    > trial). Uruchom ten program, zacznij nagrywanie, a potem uruchom dialer
    > i sfilmuj jak okienko z regulaminem pojawia sie dopiero po jakimś
    > czasie. Gotowy film umieść np na republika.pl - darmowe konto. Lub
    > prześlij mi na email. Ja umieszcze na swoim serwerze. To jak?
    Ja nigdy nie klamie, a przynajmniej sobie nie przypominam. Nigdy nie dalem
    sie Wam orznac i mnie ta sytuacja nie dotyczy osobiscie. Po prostu wkurzaja
    mnie cwaniackie zagrywki. Rozumiem ze pracy brak i trzeba jakos zarabiac, a
    lepiej zarabiac udajac ze sie pracuje i prowadzi jakas sensowna firme niz np
    napadac na ludzi na ulicy, ale czyste sumienie mialbys, gdyby taki program
    bedacy bramka do tresci przez Ciebie oferowanych wyrzucal na pulpit plansze
    z 3 stopniowym wchodzeniem w usluge. Czyli pytasz "chcesz", "jestes pewien",
    " na pewno?", kazdorazowo z informacja o cenie i za jaki czas. Do tego
    przydaloby sie jakies nieskomplikowane zadanie matematyczne eliminujace
    malolatow ponizej okreslonego wieku. Smieszne? Pare lat temu widzialem takie
    wchodzenie w okreslone tresci - nie przeznaczone dla nieletnich. NO i gdybys
    gosciu w taki sposob podchodzil do swojego interesu to nie moglbym sie do
    Was czepiac. Bylbys ok, a nie jestes. Testowales wchodzenie w te tresci
    przez niedoswiadczonych uzytkownikow? Moge sie zalozyc ze nie. Zreszta
    szkoda mi czasu na pisanine z Toba. Wiem tylko tyle ze gdybym Cie wynajal do
    konkretnego stopowania nieetycznych praktyk ktore sam popelniasz machajac
    swoim regulaminkiem to wiedzialbys dokladnie co jest nie tak z tymi Twoimi
    programikami...Prawda? Prawda...:-)

    > informuje, w regulaminie. Jest tam zawarta cena za minute, numer
    > telefonu, operator...
    Podaj jeszcze swoj adres domowy i nr telefonu. Moze Ci ktos nastuka jak nie
    rozumiesz ze robisz ludzi w balona....:-)

    > oczywiście, że wystarczy. Jest dokładnie opisane w regulaminie. Jeszcze
    > raz napisze:
    >
    > 1. sposób
    >
    > Zamknięcie programu krzyżykiem w rogu okienka trzymając wciśnięty
    CTRL+SHIFT

    > 2. sposób
    >
    > Kliknięcie prawym przyciskiem na ikonce w tray'u, wybranie opcji
    ODINSTALUJ

    > 3. sposób
    >
    > Deinstalacja poprzez usunięcie odpowiedniego programu w menu Panel
    > Sterowania/Dodaj/Usuń programy.
    > Sposób deinstalacji jest zalezny od typu dialera. Jeśli nadal masz z tym
    > problem, napisz.
    > nie trzeba. Widzisz, zwykła zdolność czytania, którą powinieneś wynieść
    > z podstawówki, pomogła by Ci w tej sytuacji i uniknąłbyś kombinowania
    > "zanim wróca starzy i zobacza ikonke".
    Gosciu jakie "problemy". Ja mam stale lacze, a jak chce sobie cos poogladac
    to wiem gdzie i jak i nie potrzebuje za to placic. Mam to za darmo i duzo
    lepsze.
    Wez skoncz z tymi "wroca starzy". Co Ty myslisz ze ja jestem jakis oszolom
    ktory krylby sie z czyms takim?
    Sam piszeszI, ze sposob deinstalacji jest zalezyny od dialera. No wiec ja
    mialem do czynienia z dialerami ktorym musialem usuwac rowniez zapisy w
    regedit. Nie wiesz ze tak jest? To co z Ciebie za spec od dialerow. Twoje
    nie maja? Wystarczy umiejetnosc czytania? Super, ale co z tego, jak dalej
    jest to naciaganie uzytkownikow na niepotrzebne koszty. Oferujesz
    rozbierajace sie panienki -cool- o ile dana osoba zdaje sobie sprawe ze
    zaplaci za to duzo kasy.

    > To już poważne oskarżenie. Kradzione materiały erotyczne? Mocno sie
    > pomyliłeś. Pozatym, takie pomówienie to przestępstwo. Masz jakieś
    > dowody? Wszystkie materiały w platnych serwisach posiadają licencje.
    > Jeśli nie masz żadnych dowodów, oczekuje przeprosin.
    Od kiedy posiadaja licencje i kto je sprawdza? Podaj mi linka do stron
    reklamowych Twoich materialow, jak znajde cos to bede wiedzial gdzie znalezc
    wlascicieli.
    Dowody? Przestepstwo? Zastanow sie i nie rozsmieszaj mnie. Wszystkie
    materialy w platnych serwisach posiadaja licencje? lol
    Czekam na pozew. Jedyna rzecza na ktora mozesz ode mnie oczekiwac to darmowa
    rolka papieru toaletowego. A tak przy okazji Ty tez stoisz za nagabywaniem
    ludzi na gg do wchodzenia w erotyczne materialy?

    > nie standardowego. Jest rozłączany i łączony ponownie za pomoca numeru
    > 0700. _MUSI_ o tym wiedzieć. Choćby przez kliknięcie na "POŁĄCZ".
    A jak niedowidzi?:-) Musi o tym wiedziec? Jestes Pan Bog? Wiesz cieszy mnie
    ze cos tam masz, jakis regulamin, jakis napis polacz, ale martwi mnie ze
    TPSA opcjonalnie nie wylacza polaczenia z 0700. Dlaczego opcja musi byc
    wlaczony dostep na numery 0700. Dlatego ze TPSA na tym zarabia?

    Bo

    > po prostu wyjasniam i wyprowadzam niektóre osoby z błednego rozumowania

    > AFAIK mamy wolny rynek, więc nie wolno zakazywać zarobkowania,
    > szczególnie jeśli jest to legalne.
    Zarobkowania, a to niezle. Niedlugo zaczniesz tlumaczyc wlamy do samochodow
    wolnym rynkiem i checia zarobkowania. W koncu zlodzieje daja prace firma
    ubezpieczeniowym, samochodowym, producentom alarmow, sadownictwu, policji i
    w ogole pewnie wielu innym:-)
    Ale nie przejmuj sie. Ja rozumiem zlodziei, zwlaszcza po wyrokach. Duze
    bezrobocie, nikt nie zatrudni recydiwsty, to co ma zrobic z glodu umrzec?

    > a czy jesteś świadom tego, jak wiele osób powraca - łączy sie ponownie
    > do strony erotycznej? Czy wiesz, że tylko znimomy procent rachunków jest
    > reklamowany w TPSA? Czy wiesz, od jak długiego czasu dzialają dialery w
    > Polsce?
    A skad wiesz bo masz hasla dostepowe przydzielane kazdemu uzytkownikowi? A
    moze sprawdzasz dynamiczne ip?:-)
    Tak bo nikt z moich znajomych ktorym sie przytrafilo nie reklamowal tego,
    gdyz tylko1-3 razy dali sie naciagnac. Potem zgosili sie do mnie ze cos im
    sie przyczepilo na pulpit. Zwlaszcza byli niepocieszeni ze maja w domu male
    dzieci korzystajace z netu, a tu im jakies gole babki wyskakuja na
    monitorze. Przykre bylo w przypadku autystycznego dziecka. Uznali sprawe za
    niebyla i omijaja takie strony. Dialery zauwazylem cos od max 2 lat.
    Najprawdopodobniej od 1,5 roku, ale nie pamietam. Poza tym nie tylko
    dzialaja dialery dzwoniace na 0700 ale rowniez na np Antyle:-)

    > Oczekuje, że zrobisz to, o co Cie prosiłem w tym poście.
    Nie wiem czy to zrobilem, nie pamietam juz o co Ci chodzilo, mam nadzieje ze
    sprawa i dla Ciebie jest jasna. A co do stronek przeslij mi linka na priv.