  • Data: 2003-02-18 22:31:57
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shepa napisał:
    > Facet co Ty myslisz ze ja nie mam co robic tylko latac po sieci z dowodami?

    no wiesz, skoro już coś mówisz, to myślałem, ze możesz to poprzeć
    jakimiś przykładami.

    [ciah]
    > Podaj jeszcze swoj adres domowy i nr telefonu. Moze Ci ktos nastuka jak nie
    > rozumiesz ze robisz ludzi w balona....:-)

    zupełnie Cie nie rozumiem. Chcesz mnie pobić? Za co? A jak ja pobije
    Ciebie, w obronie koniecznej oczywiście?

    > Gosciu jakie "problemy". Ja mam stale lacze, a jak chce sobie cos poogladac
    > to wiem gdzie i jak i nie potrzebuje za to placic. Mam to za darmo i duzo
    > lepsze.

    gratuluje. Czy lepsze, nie wiem.

    > Wez skoncz z tymi "wroca starzy". Co Ty myslisz ze ja jestem jakis oszolom
    > ktory krylby sie z czyms takim?

    po części tak wynika z tego co piszesz..

    > Sam piszeszI, ze sposob deinstalacji jest zalezyny od dialera. No wiec ja
    > mialem do czynienia z dialerami ktorym musialem usuwac rowniez zapisy w
    > regedit.[ciah]

    a może to nie były polskie dialery? Bo o polskich tu rozmawiamy.

    > Od kiedy posiadaja licencje i kto je sprawdza?

    od dawna, sprawdza je np TPSA

    > Podaj mi linka do stron
    > reklamowych Twoich materialow, jak znajde cos to bede wiedzial gdzie znalezc
    > wlascicieli.

    nie podam, bo są to strony płatne. Wejdź (kup membershipa, połącz sie
    dialerem, nie wiem) i sobie zobacz.

    > Dowody? Przestepstwo? Zastanow sie i nie rozsmieszaj mnie.

    zastanowiłem sie. Mówisz że sa kradzione. Nie masz dowodów. To zwykłe,
    perfidne pomówienie.

    > Czekam na pozew. Jedyna rzecza na ktora mozesz ode mnie oczekiwac to darmowa
    > rolka papieru toaletowego. A tak przy okazji Ty tez stoisz za nagabywaniem
    > ludzi na gg do wchodzenia w erotyczne materialy?

    nagabywanie ludzi na gg? Pierwsze słysze. Zdarzał sie kiedyś jakiś spam
    na gg, ale nikt mnie do niczego nie nagabywał nigdy.

    > Nie wiem czy to zrobilem, nie pamietam juz o co Ci chodzilo, mam nadzieje ze
    > sprawa i dla Ciebie jest jasna. A co do stronek przeslij mi linka na priv.

    nie zrobiłes. A linków nie prześle, bo musiałbym wydać swoje pieniądze i
    kupić dostęp do strony. Sam to zrób.

    PS. Owszem, są dialery dzwoniące na Antyle, jednak nie są to polskie
    dialery - a o takich tu mówimy!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl