  • Data: 2003-02-18 22:30:08
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b2ub1o$lpe$1@news.onet.pl...

    > oszczerstwo, pomówienie

    > anonim? myślisz, że jesteś anonimowy? mylisz sie.
    Chcesz uczyc starego wyjadacza? Ze co ze mam ip?;-) Jestem anonimowy spox.
    Szukaj igly w stogu siana, a poza tym moj komp jest tak zawirusowany ze kto
    mi udowodni ze ktos nie zrobil wlamki i nie pisal w moim imieniu? Wiesz ja
    to juz po prostu zlewam te wirusy, ip i w ogole wszystko, a jak pojdziesz do
    sadu to zleje Cie smiechem.

    > kondolencje
    Czemu. Mialem piekne dziecinstwo, a do tego dostatnie.

    > to pokaż, gdzie jestem niekulturalny i wyzywam ludzi, tak jak ty to robisz

    Ty ludzi rzniesz na kase w sposob ktory mi sie nie podoba wiec nie szanujesz
    innych ludzi, zwlaszcza swoich klientow, ktorzy nie wiedza ze za te pare
    minut u Ciebie, ogladajac te zaspane panienki zaplaca jak za zboze. To
    chyba nie ma duzo wspolnego z kultura. Mam nadzieje ze panienki skonczyly 18
    lat?
    Wstaw odpowiedni baner z ostrzezeniem o kosztach polaczen i zobczymy jak Ci
    spadna obroty, a spadna Ci obroty bo zostana klienci ktorzy faktycznei chca
    korzystac z Twojej uslugi i stac ich na to, i do tego ich to bawi za te
    cene....
    pzdr
    Shepa