  • Data: 2003-02-18 21:45:33
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):

    > Mówisz - rozrywkę? Heh.. nie wyobrażam sobie większej nudy niż
    > panienka siląca się na coś i udająca coś.

    To raczej ty sie slinisz ogladajac moje cycuszki online :) Ops... chyba , ze
    wolisz chlopcow...(sa tez gejowskie live chaty) :>

    > No patrz! To zgubione 11 przykazanie, czy 8,5 ??

    Mt 5:28 "A ja wam mówię: każdy, kto patrzy pożądliwie na niewiastę, już
    popełnił z nią grzech cudzołóstwa w sercu swoim."

    nadal "wzorowy katoliku" uwazasz, ze nie popelniasz grzechu ?

    > Nie jest. Jest "czynem moralnie nieuporządkowanym".
    > Jak już chcesz publicznie brylować to najpierw poducz się trochę.

    Tak uwaza Kosciol dopiero od 10 lat... a do tej pory ?

    &#8222;Kościół, jak wiadomo, uważa onanizm za grzech nieczysty, ciężki, a nawet
    śmiertelny&#8221; - przypomina Kinga Wiśniewska-Roszkowska, seksuolog katolicki.
    Natomiast ksiądz Włodzimierz Okoński (od 29 lat kapłan, od 40 lat lekarz)
    radzi: &#8222;Nie uważaj się z tego powodu za żadnego grzesznika odrzuconego przez
    Boga&#8221;.

    Ksiądz Okoński w swych książkach zapewnia młodych ludzi: &#8222;Chrystus ciebie
    miłuje, jakim jesteś&#8221;; sugeruje: &#8222;Odrzuć ciągłe trwanie w lęku przed
    karami
    Bożymi&#8221;, &#8222;Zostaw problem samogwałtu na boku wobec innych spraw&#8221;;
    ksiądz radzi
    też, by w okresie tego nałogu jak najczęściej przystępować do komunii
    świętej.

    Kinga Wiśniewska-Roszkowska pisze w swych publikacjach, by księdzu Okońskiemu
    nie wierzyć; onanistów nazywa &#8222;odstępcami od porządku moralnego&#8221;,
    ubolewa, że
    katoliccy publicyści w tematyce samogwałtu się zagubili, zaś &#8222;cała erotyczna
    etyka stoczy się na dno permisywnej swobody&#8221;.

    Jednak nowy katechizm katolicki (paragraf 2352), opublikowany przez Watykan
    pod koniec 1992 roku, w nowy sposób spogląda na samogwałt.

    Podkreśla, by osądzając onanistę zdać sobie sprawę z niedojrzałości
    uczuciowej, siły utrwalonych przyzwyczajeń, stanu niepokoju, prowadzącego do
    masturbacji i innych czynników psychicznych, &#8222;które mogą zmniejszyć, a nawet
    zetrzeć winę moralną&#8221;.

    caluski dla wszystkich normalnych
    Lola *)