  • Data: 2003-02-18 22:17:36
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > pinkdialer (nie ma nawet ukrytej informacji o koszcie)
    > 0 700 588771 (Maxcom)
    > 0 700 980059 (Maxcom)
    >
    > mam wymieniać dalej?

    wymieniaj, bo jak na razie nie podałes mi żadnego przykładu
    nie prosiłem o numery telefonów
    prosiłem o konkretne przykłady dialerów.

    > Jak cholera logiczne, sęk w tym, że nie informuje użytkownika "muszę rozłączyć
    > połączenie by wejść na nowe płatne .... |

    "zostaniesz połączony z numerem 0700xxxxxx" - użytkownik musi wykazać
    odrobine logiki ze swojej strony

    > Zmienia domyślne połączenie z internetem z numeru np. 0202122 na 0-700

    polskie dialery tego nie robią.

    > Aaa! Pokaż mi dialer gdzie jest słowo: regulamin i podane niżej
    > warunki ?

    Każdy jeden dialer. Jest napisane "klikając przycisk Połącz oświadczasz,
    że akceptujesz niniejszy regulamin". Skoro ktoś to przeczyta, to do
    reszty regulaminu też dotrze.

    > No i? Odkładam co wziąłem i wychodzę ze sklepu.
    > Widzisz problem bo ja nie.

    no więc o co sie czepiasz?

    > Ale nie w głowie i nie w świadomości.

    idąc do sklepu tez nie masz "w głowie i świadomości" ceny masła.

    > Pisałem wielokrotnie. Ostrzeżenie w postaci czerwonej płachty na cały
    > ekran. Ostrzeżenie po wywołaniu połączenie - też czerwone kulfony na cały
    > ekran: UWAŻAJ! Połączenie płatne 4 złote za minutę!

    hahahah :))))
    dobre!
    to może na drzwiach sklepów wieszać czerwone "płachty" z napisem "NIE
    WCHODŹ TU"?

    > Aplikacja zaś zamykalna i usuwalna w standardowy sposób, nie stylizowana
    > na okienko IE.

    jest zamykalna i usuwalna w standardowy sposób.

    > Bez oszukańczego pola wyboru "łącz w przypadku błędu".

    ono nie jest oszukańcze, ono po prostu powoduje, że dialer łączy sie
    jeszcze raz po rozłączeniu.

    > W paru przypadkach bez wątpienia, w pozostałych być może.

    no jasne :) życze sukcesów..

    > Tutaj nie ma żadnej umowy. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że
    > umowy powyżej pewnej kwoty (2500 zł??) wymagają formy PISEMNEJ.
    > Gdzie ludzie, którym przyszło 7500 złotych mają tą formę zachowaną!?

    trafiłes kulą w płot. Maksymalny koszt połączenia dialerem wynosi 109 zł
    80 gr. Tak więc nie musi być pisemnej umowy. Biore pod uwage jednorazowe
    świadczenie danej usługi. To o czym piszesz (7500 zł) to wielokrotne
    korzystanie.. Żeby nabić rachunek na 7500 zł ktoś musiałby się łączyć
    ponad 68 razy po 30 minut.

    > Nie masz. Ale wtedy zostajesz zwykłym anonimem, któremu brak nawet
    > tej odrobiny cywilnej odwagi by pokazać twarz popierającą wygłaszane
    > zdanie.

    a Twojego zdjęcia nie widziałem.. więc i swojego nie musze ujawniać.
    Pozatym, nie wydaje mi sie, żeby to było niezbędne w tej dyskusji.

    > Tak.

    po co Ci mój adres?

    --
    best regards,