  • Data: 2003-02-18 21:00:18
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:
    > ale to akurat nie ma tu nic do rzeczy. Zrozum różnice między "coś jest
    > wyłączone spod przepisu prawa" a "dany przepis prawa nie dotyczy danej
    > sytuacji".

    To Twoim zdaniem nie dotyczy. Wzięcie kredytu i jego niespłacenie też
    nie jest przestępstwem. Ale już wzięcie kredytu z intencją jego niespłacenia
    jest przestępstwem. Łapiesz różnicę?
    I teraz udowodnij sędziemu, że Wasze dialery są tak a nie inaczej skonstruowane
    po to by chronić użytkowników przed błędami, a nie po to by ich dymać.
    Życzę powodzenia!

    > to już nie moja wina! Trzeba czytać wszystko co sie podpisuje. Klikając
    > "połącz" jednocześnie akceptuje regulamin. Taki zapis jest w umowie,
    > którą powinien znać.

    Co podpisuje? od kiedy to kliknięcie jest u nas podpisem?
    O jakiej umowie gadasz??

    > można. Trzeba tylko przeczytać w regulaminie jak.

    Fajowo. To może jeszcze mi powiesz jakiemu wg Ciebie celowi służy
    to utrudnienie? Dla wielu tak duże, że wzywają pomoc i płacą
    parę stów za usunięcie tego gówna?

    > no tak. Jak już założysz, to poinformuj mnie.

    Po co? Dowiesz się z mediów.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm