  • Data: 2003-02-18 20:57:14
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:
    > może teraz Twoja kolej.. wywiąż się ze swoich zobowiązań i pokaz mi te
    > dialery, które dzwonią same, zmieniają ustawienia w systemie, nie mają
    > regulaminu, itp

    pinkdialer (nie ma nawet ukrytej informacji o koszcie)
    0 700 588771 (Maxcom)
    0 700 980059 (Maxcom)

    mam wymieniać dalej?

    > to logiczne, żeby połączyć sie na 0700 musi rozłączyć istniejące połączenie

    Jak cholera logiczne, sęk w tym, że nie informuje użytkownika "muszę rozłączyć
    połączenie by wejść na nowe płatne .... |

    > np jakie przestawia?

    Zmienia domyślne połączenie z internetem z numeru np. 0202122 na 0-700

    > nie ma, bo widocznie nie przeczytał regulaminu

    Aaa! Pokaż mi dialer gdzie jest słowo: regulamin i podane niżej
    warunki ?

    > Idziesz sobie do sklepu, ładujesz do koszyka chleb, masło, wędliny,
    > serek topiony, mleko, itp, potem idziesz do kasy i robisz wielkie oczy
    > "jak to, to za to trzeba płacić? przecież jak wchodziłem do sklepu to
    > nikt nie powiedział!". Nie obchodzi Cie już to, że cena jest na metce
    > która jest przyklejona do produktu?

    No i? Odkładam co wziąłem i wychodzę ze sklepu.
    Widzisz problem bo ja nie.

    > Tak samo i tutaj - ktoś uruchamia dialer, a cene i numer telefonu ma w
    > regulaminie! Nikt nikogo nie "dyma".

    Ale nie w głowie i nie w świadomości.

    > powiedz jak to jest wg Ciebie "uczciwie"

    Pisałem wielokrotnie. Ostrzeżenie w postaci czerwonej płachty na cały
    ekran. Ostrzeżenie po wywołaniu połączenie - też czerwone kulfony na cały
    ekran: UWAŻAJ! Połączenie płatne 4 złote za minutę!
    Aplikacja zaś zamykalna i usuwalna w standardowy sposób, nie stylizowana
    na okienko IE.
    Przyciski jasno informujące skutek ich przyciśnięcia, a nie "wchodzę",
    "dalej" "WEJŚCIE" "Po wciśnięciu tego przycisku będziesz mógł korzystać
    z wszystkich niżej wymienionych zasobów".
    Bez oszukańczego pola wyboru "łącz w przypadku błędu".

    Proste? Proste. Trzeba tylko chcieć uczciwie zarabiać a nie z góry
    nastawiać się na oszukiwanie ludzi.

    > LOL :)) Zapewne przez to, że Arni i jego STI robią szum :)))

    W paru przypadkach bez wątpienia, w pozostałych być może.

    > ależ oczywiście, że _MUSI_! Każdą umowe trzeba czytać przed podpisaniem.
    > Każde prawo, każdą ustawe, wszystko na co masz sie zgodzić, abyś mógł to
    > zrobić świadomie. Tutaj tak samo - klika "połącz" = zgadza sie z umową.

    Tutaj nie ma żadnej umowy. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że
    umowy powyżej pewnej kwoty (2500 zł??) wymagają formy PISEMNEJ.
    Gdzie ludzie, którym przyszło 7500 złotych mają tą formę zachowaną!?

    > niestety, nie mam obowiązku pokazywania Ci mojego wizerunku.

    Nie masz. Ale wtedy zostajesz zwykłym anonimem, któremu brak nawet
    tej odrobiny cywilnej odwagi by pokazać twarz popierającą wygłaszane
    zdanie.

    > z Warszawy. Adres też podać?

    Tak.

    Arek