  • Data: 2003-02-18 21:04:08
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik wrote:
    > No to odpal sobie cwaniaczku pod linuksem tego dialerka.
    > Mocno sie zdziwisz.

    Co jeszcze sobie mam odpalić pod linksum niecwaniaczku?
    Offica? Maxa? Photoshopa?

    A teraz niecwaniaczku wyjaśnij co ma używany system operacyjny
    komputera do paragrafu 286 kk.

    > I nie mieszaj ludzom w glowach. Jestes najmniej kompetentna osoba do
    > wypowiadania sie w tej kwestii - bo z komputerami to raczej nie
    > jestes za pan brat.

    Co Ty powiesz niecwaniaczku! Wyczytałeś to z fusów, ości czy miałeś
    wizję po szaleju?

    > Jesli chodzi o prawo - to mysle ze znamy sie na nim podobie (brak
    > doswiadczenia zawodowego - a tym bardziej wyksztalcenia w tym kierunku),
    > jednak ja w odroznieniu od Ciebie tyle glupot jeszcze nie napisalem.

    No jak nie, jak tak.
    A ja jak się nie znam to pytam tych co się znają. I dla nich sprawa jest
    jasna jak słońce: sposób działania tych dialerów to EWIDENTNE oszustwo.

    > Naprawde - jesli masz ochote - zainstaluj sobie dialera - i wyciagnij kase
    > od telekomunikacji. Po kilku latach ciagania sie po sadach (bo oczywiscie na
    > pierwszej rozprawie i 100 kolejnych nic Ci w glowie nie zaswita, ze gadasz i
    > wymyslasz glupoty) - napisz na grupie ile kasy straciles przez koszty sadowe

    Zobaczymy. Szczególnie jak TP SA przegra w SN.
    To reszta spraw poleci jak z automatu, a właściciele jej akcji będą mogli
    je sobie wytapetować na ścianie. Opsss... akcje też są niematerialne :((
    No to tylko pozostanie im wspomnienie.

    > Uwazam dyskusje za zamknieta.

    Buacha cha cha !!

    Arek