  • Data: 2003-02-18 21:32:56
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oh, dziekuje ci Shepku za komplementy :) Sa gusta i gusciki, jedni wola
    > amerykanskie dziewczyny na liveshowach a inni polskie dziewczyny.
    > Wystepuje na liveshow w Polsce... mam wielu klientow z dialerow i wszyscy
    sa
    > bardzo zadowoleni i czesto wchodza do mnie kilka razy dziennie.
    > Nikt mnie nie nazwal do tej pory szmata... co najwyzej fotomodelka
    erotyczna,
    > ale skoro lubisz ostry sex to rowniez cie zapraszam :) Chociaz mysle, ze
    > ciebie raczej nie stac na taka rozrywke.
    Alez kochanie absolutnie nie mialem Ciebie na mysli. Ja uwielbiam kobiety, a
    zwlaszcza te ktore sie rozbieraja.
    Problem polega na tym gdy jakis domorosly przedsiebiorca erotyczny,
    umieszcza materialy 10-tej kategorii i do tego jeszcze wczesniej gdzies je
    komus ukradnie i opycha je za 3-4 zl na min, co jest potrojnym
    zlodziejstwem.
    Poszukalbym skarbie cos dla Ciebie zeby pokazac przyklady polskich stron
    tego typu, ale zauwazylem ze spowalniaja mi potem system i musze robic
    deinstalke.
    Tu akurat nic nie naciskam, samo ich ogladanie powoduje zmiany w systemie.
    Zapytaj sie kolegi czy to mozliwe. Moim zdaniem tak. Mam 2 HDD i na kazdym z
    nich system operacyjny. Jeden czysty chodzi jak burza a drugi po 5 minutach
    tylko przegladania polskich stronek siada totalnie na stale az do
    przeinstalowania systemu. Nie u Was...fajnie. A co do Twoich zdjec. Nie
    chcialbym Cie namiawiac na fotke z podpisem, zwlaszcza ze moglbym ja zgubic
    wsrod 200 tys innych, ale byloby milo. No i fakt nie stac mnie byloby na to
    zeby wchodzic na Twoje materialy, a do tego placic za to i bynajmniej nie
    chodzi o kase.
    Po prostu mnie to juz nudzi. W ciagu godziny jestem w stanie automatycznie
    sciagnac kilka tys szt.

    > Nie sadze by katolicy wchodzili na erotyczne liveshowy, poniewaz zabrania
    im
    > to religia..."nie patrz pozadliwie na inna kobiete"... tak wiec pomysl
    synu o
    > swoim sumieniu gdy nastepnym razem bedzie cie korcilo ogladac gole pupki w
    > internecie, a jesli jestes katolikiem to na drugi dzien szybko lec sie
    > wyspowiadac ze zgrzeszyles.... Aha... masturbacja tez jest podobno
    grzechem
    > wsrod katolikow :)
    No i tu sie grubo mylisz. Corko do kosciola nie chodze, nie wierze w Boga, a
    grzeszyc lubie o ile nie szkodze tym innym, ...wiesz niektore kobiety sa
    bardzo uczuciowe i szybko sie przywiazuja.

    > Jakie zlodziejstwo ? Klient placi i klient dostaje to co chce, czyli sex i
    > erotyke.
    > Ty jestes zlodziejem gdyz sluchasz zapewne kradzionych mp3 i sciagasz
    > kradzione zdjecia porno z grup dyskusyjnych.
    Slucham, i tu masz racje. Jesli brac to pod uwage w takich kategoriach i
    wiesz nie mam jakos wyrzutow sumienia. Moze selektywnie to odbieram? Wydaje
    mi sie ze rozwiazaniem w dzisiejszych czasach jest pominiecie w dystrybucji
    wielkim kompanii fonograficznych i zejscie z cenami do min. Wykonwacy i tak
    dostana tyle ile zarabiaja do tej pory, bo dostaja od firm jakies marne
    ochlapy.
    Na grupach dyskusyjnych sa rowniez zdjecia niekomercyjne. Wiesz ostatnia
    moda jest publikowanie swoich prywatnych zdjec robionych najlepszymi
    aparatami cyfrowymi i trzeba naprawde niezle wygladac zeby konkurowac z
    kobietami z calego swiata.