  • Data: 2007-08-21 22:14:55
    Temat: Re: Serwis zamieszcza niebezpieczne informacje
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 00:05
    (autor tomek wilicki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fafnk8$4go$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > znajoma lekarka nazywa to "darwinizmem społecznym" :)

    Nie takie rzeczy świat widział. Są podobno selekcjonerzy zakładający sobie
    worek foliowy na głowę i czekający który dłużej wytrzyma... Ja to popieram
    w całej rozciągłości. Selekcja musi być.

    > hmm, no też tak myślałem, ale... jakoś no tak głupio przejść nad tym do
    > porządku dziennego, heh

    Znaczy przykre jest to, że matka dziecko atakuje... To fakt...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl