  • Data: 2007-08-22 14:10:36
    Temat: Re: Serwis zamieszcza niebezpieczne informacje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wilicki wrote:

    > No wiesz, "podejrzewać" to sobie mogę. Ba, nawet jestem niemal pewien, że
    > macza w tym łapy jakiś koncern farmaceutyczny we współpracy z ichnim
    > lekarzem - jest tam bardzo silne "naganianie" do lekarza, który leczy

    A dowody masz?

    > bardzo drogimi lekami nie wykonując badań potwierdzających diagnozę i nie
    > zwracając uwagi na brak efektów leczenia. Tyle, że nie mam jak tego
    > udowodnić, zaś samo sformułowanie oskarżenia znacznie przekracza tutaj moje
    > kompetencje. Ktoś może chce się podjąć?

    Wynajmij detektywa.

    > Jeszcze raz, powoli, mam prawo napisać:
    >
    > "Polscy lekarze nic nie wiedzą, powinieneś wsadzić dziecko na 3 zdrowaśki do
    > pieca, uwierz mi ja wiem lepiej" - i nie spotkają mnie z tego powodu żadne
    > konsekwencje?

    Spotkają. Ludzie uznają cię za idiotę :)

    > Prawdę mówiąc, nie wierzę, jak dla mnie jest to nakłanianie
    > do czynu grożącego trwałą utratą zdrowia / zagrożeniem życia.

    Skutki wkładania ssaków do pieca są powszechnie znane.

    > Owszem jest, były już w kraju wyroki skazujące w identycznych sytuacjach,

    Taaak? No to podstawę prawną i sygnaturę akt poproszę.

    > chociaż nie pamiętam z którego paragrafu. Nawet kiedyś wydawało mi się, że
    > wiem (przy okazji mojej poprzedniej tu dyskusji), ale grupowicze
    > wyprowadzili mnie z błędu :D

    Czyli: plotki z magla.

    > Konkretnie - za treść ogłoszeń jako takich nie odpowiadają, ale jeśli mają
    > możliwość usunięcia szkodliwych treści, a prośba o ich usunięcie jest

    "Szkodliwych"? IMHO zamieszczanie notowań z giełdy, tam gdzie każdy
    głupek może je przeczytać jest szkodliwe. I co z tego?

    > udokumentowana, mają obowiązek to zrobić. Gwoli ścisłości, mam

    Nie, nie mają. Dopiero jakbyś przedstawił dowody na to, że to
    przestępstwo. Przedstawiłeś?

    > udokumentowaną zarówno prośbę jak i odmowę jej wykonania.

    "Udokumentowaną"? Ciekawe jak, bo e-mail to sobie możesz.... ;)