  • Data: 2007-08-22 21:05:54
    Temat: Re: Serwis zamieszcza niebezpieczne informacje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wilicki wrote:

    > na naganianie? tak, o to pytałeś?

    Czy masz dowody na to, że ktoś w celu osiągnięcia korzyści majątkowej
    (musisz udowodnić celowość działania) wprowadza kogoś w błąd lub
    wykorzystuje niewiedzę tego kogoś.

    [ciach]

    > i jeszcze co? hehe. By mnie to w jakikolwiek sposób dotyczyło, sprawę
    > załatwił bym inaczej. A tak - głupio mi po prostu, że jacyś kolesie na
    > ludzkiej naiwności się bogacą. Jakoś tak czuję, że coś się powinno zrobić.

    Każda reklama to bogacenie się na ludzkiej naiwności.

    > a gdy ktoś posłucha mojej rady?

    Jego problem.

    > mogę co najwyżej linka do artykułu:
    >
    > erm.. kiedyś był pod tym adresem
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1499080,11,item.html

    Cóż za zbieg okoliczności - takiej strony nie ma.

    > gdzie jeszcze się ślad o tej aferze zachował, nie wiem, poszukaj sobie :D
    >
    > konkretnie - admin został skazany bo zaniechał skasowania postu z
    > pogróżkami, szukaj po tych słowach - kluczach

    Nie chce mi się. Póki co zakładam, że wymyślasz coś na poczekaniu.

    > ale nie jest to namawianie do czynów prowadzących do bezpośredniego
    > zagrożenia życia lub zdrowia.

    Jak to nie? Stracisz pieniądze - nie będziesz mieć pieniędzy na
    leczenie, jedzenie, mieszkanie...

    > Jak mówiłem, jeśli przestępstwem / wykroczeniem jest namawianie do czynów
    > grożących utratą życia lub zdrowia,

    Oczywiście, że nie jest - gdyby było, każdy nieco bardziej ekstremalny
    sport oraz jego promowanie byłoby nielegalne.

    > zwłaszcza podważanie autorytetu lekarza
    > i zachęcanie do zaniechania kuracji lekarskiej - to owszem, mam takie
    > dowody.

    I możesz je sobie [censored]...

    > mogę, zwłaszcza gdy w dalszym ciągu znajduje się na serwerze pocztowym.

    ROTFL