    From: Herald <h...@o...eu>
    Subject: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 25 Jun 2010 12:25:25 +0200

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 15:30:27 +0200, Johnson napisał(a):

    > To przyznaj się że sędziom jesteś albo jakimś innym krezusem ;)

    Na pewno. bo w twojej zakompleksionej czaszce nie mieści się że ogromna
    większość społeczeństwa, którzy zarabiają 1317zł brutto (czyli ~980zł na
    rękę) po prostu nie stać na opłacenie sobie UBEZPIECZENIA PRYWATNEGO.
    To właśnie ci eksploatowani z aminimalną płace zapewniają ŚREDNIĄ płace w
    "budżetwóce" n apoziomie 3,5tysiąca brutt.
    Prawda że z tego już można aby zapłacić np. 150zł na prywatne
    ubezpieczenie?
    Ale dobrze się pierdoli takim cwelom co mają pełną żić!!!