  • Data: 2010-06-25 11:29:36
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > I o to biega pane hawranek :)))
    > Tyle tylko, że Lechu jest zbyt inteligentny by innych, tych których nie
    > stać na "posyłanie wnuczek swoich do prywatnych szkół" nie "opluwać" na
    > grupie jak to czynili te dwa ww. osobniki :))

    Zaraz zaraz, czy ja opluwałem kogoś. Więcej pokazałem, że i z tej
    składki zdrowotnej można mieć nie najgorszą opiekę, (właśnie porównując
    obie), tyle - że właśnie NZOZ z którego korzystam (ma tą zaletę, że jest
    bliżej niż przychodnia w której mam dodatkowe ubezpieczenie wykupione),
    jest prywatną instytucją zbudowaną od podstaw (łącznie z budynkiem).
    Więcej - każdy inny mieszkaniec, korzystający z ubezpieczenia NFZ-u może
    z niej korzystać. Pokazałem, że jednak można. Prywatny NZOZ działa i ma
    się dobrze i darmową usługę taką jaką uzyskałby w państwowej przychodni
    uzyska tam każdy, tylko kwestia jest teko, ze w sposób o wiele bardziej
    cywilizowany. Taki sposób jest wymuszany, bo w okolicy działa kilka
    innych przychodni o podobnych usługach i jeśli któraś wyróżniła by się
    in minus to straciłaby pacjentów. Wiem, że jest wiele miejsc, gdzie tak
    nie ma. No ale to kwestia właśnie odpowiedniej konkurencji.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl