  • Data: 2010-06-25 10:55:52
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > Do wieku 64 lat koszt abonamentu medycznego wynosi kilkadziesiąt zł,
    > 100zł to dużo, kilkaset złotych, to już luksus.

    Mam inne informacje. Chyba, ze masz na mysli np taki pakiet dla
    wszystkich obywateli jaki moze w jakims towarzystwie wykupic NFZ dla
    wszystkich pacjentow? ;P Generalnie, np tu mozna sobie samemy obliczyc
    skladki ubezpieczen zdrowotnych:
    https://www.ubezpieczeniaonline.pl/kup/ubezpieczenie
    _zdrowotne/kup_polise/

    Nawiasem mowiac, sam widzialem, ze w tych niektorych tanich osrodkach,
    do ktorych trafiaja pacjenci posiadajacy te super-mega ubezpieczenia za
    49 zl standard bywa gorszy niz w przychodni na NFZ... Kolejki tez sa
    dluzsze... Bo masowo ubezpieczyli ale nie sa w stanie takiej ilosci osob
    obsluzyc.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...