  • Data: 2010-06-25 11:10:17
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 12:46:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli - według Heralda - z 900zł da się powyższe zapłacić, ale z
    > 1317zł już nie, bo trzeba stówkę wygospodarować na ubezpieczenie?

    Ale po co pierdzisz "co by było jakby nie było składki zdrowotnej
    obowiązkowej" skoro to jest i będzie jeszcze dłuuuuugo?
    Ja pisałem o sytuacji braku możliwości opłacenia sobie PRYWATNIE polisy
    przez szarego, przeciętnego Polaka. Pryz i tak ustwowym potrącaniu składki
    zdrowotnej.
    Dla dżonsona i kaczana to bez znaczenia - nie odczują tego w portfelach :))
    - wszak są krezusami :))