eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 10:27:44
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:607fcdbd$0$547$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.04.2021 o 07:44, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > W dniu 15.04.2021 o 20:10, Kviat pisze:
    > A tak przy okazji, nie znam tego źródła i zastanawiam się na ile ta
    > informacja jest prawdziwa:
    > https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid
    -19-in-positive-tests/

    >Skoro nie znasz źródła, to po cholerę wrzucasz linka do strony z
    >fakenewsami?
    [...]
    >Tu masz przykład jak to działa:
    >https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,26998521,sol-fi
    zjologiczna-wypacza-wynik-testu-na-covid-19-a-film-z
    e.html

    A gdzie ten oryginalny wywiad ratownika ?

    Bo z jednej strony - tlumaczenie brzmi sensownie, ale z drugiej:
    -buteleczka 9ml/25 testow, 0.36ml ... odmierzyc trudno, moze i brakuje
    pod koniec,
    -buteleczka w karetce, jak sie zapodzieje ... trzeba sobie radzic :-)
    -test, ktory bez bufora pokazuje pozytywny wynik na zwyklej soli ...
    hm, bufor obowiazkowy, moze nie ma co negowac testu.
    ale ... to co on w zasadzie wykrywa?
    -a co bedzie po przetestowaniu soli w buforze ?

    Moze po prostu nasi obywatele przywykli za bardzo "sobie radzic", a
    przy skomplikowanej technice to wysiada.

> [...]
    >działała poprzez sieć pizzerii oznakowanych specjalnymi symbolami.
    >Skupiono się w szczególności na waszyngtońskiej pizzerii Comet Ping
    >Pong, której właściciel korespondował z Johnem Podestą. Doprowadziło
    >to do niebezpiecznego incydentu, gdy 4 grudnia 2016 roku mężczyzna
    >uzbrojony w karabin i pistolet wtargnął do pizzerii w której
    >znajdowali się wtedy ludzie - w tym dzieci - i oddał kilka strzałów,
    >nie raniąc nikogo[7]. Mężczyzna oddał się w ręce policji po
    >przekonaniu się, że w lokalu nie ma niczego, co wskazywałoby na
    >używanie go do przemycania ludzi albo wykorzystywania ich

    Taa ...
    -Amerykanie tez przywykli "sobie radzic", w policje nie wierza ?
    -czy "pedofilia" to nosny temat, i zawsze sie paru nadgorliwcow
    znajdzie, ktorzy np w kazdym ksiedzu zboczenca widza :-)

    >Ta pizzeria nawet nie miała piwnicy (twórcy fakenewsów twierdzili, że
    >w piwnicy tej konkretnej pizzeri rzekomo dochodziło do
    >wykorzystywania dzieci), co oszołomowi z karabinem nie przeszkodziło
    >wierzyć w te brednie.

    Ale braku piwnicy nie widac.
    Trzeba podejsc do kierownika, strzelic mu kolo ucha, i powiedziec, ze
    jak nie zaprowadzi do piwnicy, to nastepny strzal bedzie w kolano,
    brzuch i glowe :-)

    >A tu efekty z naszego podwórka:
    >https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-c
    hin/polska/news-wymiana-ciosow-w-sklepie-uderzona-ko
    bieta-upadla-poszlo-o-br,nId,5177283

    No ale ... gdzie fake newsy ?
    -ze maseczki nic nie daja ?
    -ze maseczki cos daja i trzeba je nosic ?

    :-P

    Poza tym widzisz - on ja lekko "szturchnal", ona widac jakas
    feministka i "oddala" nie patrzac na grozace konsekwencje :-)

    >W tym kontekście z litości nawet nie wspomnę o zwolennikach
    >swobodnego dostępu do broni.

    Ano niestety - ciekawe jakby to wygladalo, gdyby w kraju polowa miala
    bron ...

    No coz, 10-20 lat i bysmy sie nauczyli ...

    >https://niezalezna.pl/344816-uderzyl-ekspedientke-z
    a-zwrocenie-uwagi-chodzilo-o-brak-maseczki-w-sklepie

    No ale czytasz
    "Mężczyzna wyzywając ją i grożąc wyszedł ze sklepu.
    Po chwili przyszedł ponownie, lecz tym razem z maseczką na twarzy.
    Kobieta poinformowała go, że w związku z jego wcześniejszym
    zachowaniem w stosunku do niej, nic mu nie sprzeda."

    Prawnie, bezprawnie ?

    "Mężczyzna zignorował jej słowa, odzywając się niestosownie, a
    następnie podszedł do lodówki, próbując wyjąć z niej piwo.
    Ekspedientka zwróciła mu uwagę, że w sklepie towar podaje tylko
    sprzedawca. Mężczyzna nie reagował. Kobieta podeszła do niego i
    próbowała mu uniemożliwić wyciągnięcie alkoholu."

    Ja tam nie wiem, ale czesto takie lodowki sa samoobslugowe ...

    J.