eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 09:01:17
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 15.04.2021 o 20:10, Kviat pisze:

    > A tak przy okazji, nie znam tego źródła i zastanawiam się na ile ta
    > informacja jest prawdziwa:
    > https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid
    -19-in-positive-tests/
    > Ktoś mi podesłał, tylko nie wiem, czy to Aszdziennik, czy coś, co będzie
    > można gdzieś potwierdzić. Przy dzisiejszej dezinformacji wszystko jest
    > możliwe.

    Skoro nie znasz źródła, to po cholerę wrzucasz linka do strony z
    fakenewsami? Widać na pierwszy rzut oka co to jest.
    Drugi rzut oka: na tę (i podobne) "strony" powołuje się wszelkiej maści
    oszołomstwo antyszczepionkowe, antymaseczkowe i antycovidowe podając te
    linki jako "dowody" na spisek, że pandemia to wymysł, a szczepionki
    zabijają ludzi itp. brednie.
    Robi się celową dezinformację wypaczając sens wypowiedzi lekarzy, np. o
    maseczkach. Lekarz mówi, że źle używana maseczka w pewnych
    okolicznościach może spowodować problemy, nieprawidłowo noszona nie
    działa, a oni z tego robią fekenewsa, że noszenie maseczki jest bez
    sensu i zabija ludzi "bo lekarze tak twierdzą".
    Bezmyślna gawiedź to czyta i przesyła dalej te linki, bo jest zbyt
    leniwa żeby to chociaż spróbować zweryfikować, albo nie próbują, bo
    akurat pasuje do ich sposobu myślenia (wielu ludzi jest niestety
    podatnych na teorie spiskowe i chcą w nie wierzyć - nic ich nie
    przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe)

    https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus--maseczki---najwieksze-bledy--mity--tl
    umaczy-pulmonolog,artykul,75213646.html

    Tu masz przykład jak to działa:
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,26998521,sol-fiz
    jologiczna-wypacza-wynik-testu-na-covid-19-a-film-ze
    .html

    A jak się to robi, po co się to robi, do czego to prowadzi i dlaczego
    jest to poważny problem możesz się dowiedzieć z filmu dokumentalnego:
    https://hbogo.pl/seriale/q-nadchodzi-burza/sezon-1

    https://pl.wikipedia.org/wiki/QAnon

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate

    "Zwolennicy teorii dopatrywali się tego, że przestępcza grupa działała
    poprzez sieć pizzerii oznakowanych specjalnymi symbolami. Skupiono się w
    szczególności na waszyngtońskiej pizzerii Comet Ping Pong, której
    właściciel korespondował z Johnem Podestą. Doprowadziło to do
    niebezpiecznego incydentu, gdy 4 grudnia 2016 roku mężczyzna uzbrojony w
    karabin i pistolet wtargnął do pizzerii w której znajdowali się wtedy
    ludzie - w tym dzieci - i oddał kilka strzałów, nie raniąc nikogo[7].
    Mężczyzna oddał się w ręce policji po przekonaniu się, że w lokalu nie
    ma niczego, co wskazywałoby na używanie go do przemycania ludzi albo
    wykorzystywania ich seksualnie[8]."

    Ta pizzeria nawet nie miała piwnicy (twórcy fakenewsów twierdzili, że w
    piwnicy tej konkretnej pizzeri rzekomo dochodziło do wykorzystywania
    dzieci), co oszołomowi z karabinem nie przeszkodziło wierzyć w te brednie.

    A tu efekty z naszego podwórka:
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-wymiana-ciosow-w-sklepie-uderzona-kob
    ieta-upadla-poszlo-o-br,nId,5177283

    https://niezalezna.pl/344816-uderzyl-ekspedientke-za
    -zwrocenie-uwagi-chodzilo-o-brak-maseczki-w-sklepie

    W tym kontekście z litości nawet nie wspomnę o zwolennikach swobodnego
    dostępu do broni.

    Pozdrawiam
    Piotr