  • Data: 2011-01-05 13:36:36
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-05 06:29, witek pisze:

    > to juz filozofowanie.

    Wręcz przeciwnie.

    > sprawce raczej znasz,

    Błędnie zakładasz. Sytuacja:

    Ja: Drogi Kolego, czy to ty prowadziłeś mój samochód jak
    wracaliśmy z nad morza 11 sierpnia o godzinie 02:11 rano ?
    Drogi kolega: a skąd mam wiedzieć kto o tej godzinie prowadził ?

    Ja: Droga Koleżanko, czy to ty prowadziłaś mój samochód jak
    wracaliśmy z nad morza 11 sierpnia o godzinie 02:11 rano ?
    Droga Koleżanka: Bóg cie opuścił ? Skąd mam wiedzieć ?

    > przechodniowi na ulicy. tylko nie wiesz który to.
    > wiec wiedz wszystkim na sumienie / kup wariograf itp itd.

    WARIOGRAF tu nic nie da, nie pamiętamy wszyscy kto prowadził
    samochód o 2:11 w nocy, i czterdzieści trzy sekundy ... Co mi da
    wariograf ? Jak mam wskazać kierowcę ?

    > inaczej jak to sie mówi sam sobie piwa nawarzyłeś to teraz sam
    > musisz go wypic.

    Nosz kutwa próbuję przecież wypić tylko jakiś cymbał z SM
    kładzie mi otwartą dłoń na kufel gdy go wychylić próbuję.

    6008