eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 21:40:58
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel pisze:

    > Ciekawe pozniewaz kolo jadacy lewoskretem mial obowiazek skrecic w lewo!
    > (jak widac na rysunku oba lewoskrety sa na przeciw siebie)

    I co z tego? Skręcając w lewo należy ustąpić pierwszeństwa wszystkim
    jadącym z przeciwka prosto. Nawet jeśli jadą z "niewłaściwego" pasa (bo
    ty o tym wiedzieć nie możesz, że pas jest niewłaściwy).

    > Autor watku co najwyzej nie zastosowal zasady ogdaniczonego zaufania i
    > szczegolnej ostroznosci.

    Tak, on "tylko" pojechał na ślepo.

    > Nie mial prawa wiedziec ze gosc skreci de facto na prawo zmieniajac pas na
    > srodkowy na srodku skrzyzowania!!

    Nie miał oczek w głowie? Czy może sieczkę zamiast mózgu?

    > Gosc co do niego wjechal nie zastosowal sie do znaku nakazu ruch w lewo na
    > pasie TYLKO DO TEGO przeznaczonym!

    Zaczynasz się zapętlać.

    > Andrzej skoncz z tymi obrazliwymi tekstami. To juz jest zalosne. Ciagle
    > kogos obrazasz...

    Łobuz sobie zasłużył. Najpierw powoduje kolizję, a potem usiłuje się
    złośliwie mścić.