eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 21:37:23
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    armar pisze:

    > Się nie czyta przepisów, to się nie ma pojęcia... ;)

    Cieszę się, że jesteś samokrytyczny.

    [ciach przepis nie na temat[

    > Jeśli w jednym kierunku znajdują się trzy pasy ruchu, przy czym pas lewy
    > kończy się na skrzyżowaniu uniemożliwiając dalszą jazdę w tym kierunku
    > to formalnie mam pojęcie jak są oznakowane pasy.

    Nie, nie masz.

    > Szczególnie mam pojęcie jak są oznakowane, jeśli samochód na lewym pasie
    > jest niemal dokładnie na wprost mnie, więc nie może kontynuować
    > jazdy na wprost.

    Zostań jasnowidzem. Chodź na to też nie masz kwalifikacji - wiedziałbyś,
    że i takie skrzyżowania istnieją.

    [ciach brednie]

    > Znów wracasz do "okoliczności odmiennego zachowania",
    > a przecież nie po to się wybiera lewy pas ruchu, by skręcać w prawo!

    On pojechał prosto. A okoliczności wskazujące na możliwość odmiennego
    zachowania to poruszanie się z prędkością uniemożliwiającą wykonanie
    manewru skrętu. Oraz brak włączonego (lewego) kierunkowskazu.

    [ciach kolejne brednie]