eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 22:10:12
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A jak bede jechal droga jednokierunkowa i skrece w lewo przed kims jadacym
    > z przeciwka, to tez bede sprawca?

    o ile nie spadł ci z nieba to mozesz byc uznany winnym

    Nie wychodź z założenia, że jak ktoś jedzie niezgodnie z przepisami to
    można do niego strzelać tylko dlatego, że jedzie niezgodnie z przepisami.

    Przypomina mi się taka dyskusja, gdzieś kiedyś tam. juz nie pamietam gdzie.

    Facet wyjechał w prawo z podporządkowanej na główną i wjechał w niego
    facet z tyłu, nie od razu na skrzyżowaniu, ale jakieś ładne parę metrów
    dalej.
    I winnym uznany został facet z głównej, bo policja nie znalazła śladów
    hamowania. Sąd uznał, że facet na głównej celowo nie hamował.