eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 22:04:13
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Czyli jak Cie walne z prawej strony wjezdzajac na skrzyzowanie na
    > czerwonym, to Ty bedziesz winien wypadku?

    bardziej bym się w twoim przypadku zapytał kto będzie winny jak ja
    ciebie walne z lewej, kiedy ty wjedziesz na czerwonym.
    I tu wcale odpowiedź nie jest taka prosta.
    Zależy od detali, kto wjechał pierwszy, ślady hamowania itp itd.
    Jak się okaże, że ja jechałem jak pan i władca i waliłem w co popadnie
    bo mam zielone, to ewidentnie winny będę ja.