  • Data: 2006-06-07 07:13:15
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DOMin" <d...@s...protek.pl> napisał w wiadomości
    news:e64rql$7li$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Pracuje w firmie 5 lat i nie mam żadnych perspektyw rozwoju w tej firmie więc
    postanowiłem zmienić prace.
    > Z tego co się orientuje mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia (umowa jest na czas
    nieokreślony od początku).
    > Czy mogę w jakiś sposób skrócić ten okres?

    Może firma poważnie narusza jakies obowiążki wobec ciebie. Np spóźnia się z wypłatą.
    W mojej poprzedniej firmie kilka osób mając
    półroczny okres wypowiedzeni (do dzis nie wiem czy takie cos w ogóle mogło być w
    umowie o prace) własnie tak odeszła - własciwie
    z dnia na dzień. Jest to metoda skuteczna (wygrywali w SP) ale "na noże" - trudno
    poleceć. Chyba że jesteś bardzo
    zdeterminowany albo masz od zaraz na prawde bardzo dobrą propozycję. Lepiej
    porozumienie stron. Ale z tym trzeba też być
    ostrożnym - zwłaszcza jak firma ma w stosunku do Ciebie zlaegłości.

    A.