  • Data: 2006-06-07 19:46:15
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: "DOMin" <d...@s...protek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Po 3 miesiacach (jesli dojdzie do wypowiedzenia MUSI cie puscic)

    A w jakich okolicznościach może nie dość do wypowiedzenia? Jeżeli ja chce
    oczywiście.

    > Tak. Zaklad ma wrecz obowiazek udzielic ten urlop.

    Czy jest na to jakiś pkt w Kodeksie Pracy?

    > Nie. Firma NIE moze odmówic ci jego wykorzystania.

    A może zapłacić za urlop i nakazac pracę? Wiem że ja mogę o coś takiego
    wystąpić ale nie wiem czy firma też może?

    > Majac 40 dni urlopu masz praktycznie 2 miesiace wolnego. Znaczy to, że
    > mozesz zlozyc wypowiedzenie a po miesiacu rozpoczac prace w nowej firmie.
    > W starej bedziesz mial urlop nie pracujac. Przez 2 miesiace bedziesz
    > formalnie w 2 firmach zatrudniony - to nie jest zakazane.

    Czy to pewnie że mogę być zatrudniony w 2 firmach jednocześnie?

    Dziękuje bardzo za obecne informację.