  • Data: 2006-06-07 19:49:31
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: "DOMin" <d...@s...protek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może firma poważnie narusza jakies obowiążki wobec ciebie. Np spóźnia się
    > z wypłatą. W mojej poprzedniej firmie kilka osób mając półroczny okres
    > wypowiedzeni (do dzis nie wiem czy takie cos w ogóle mogło być w umowie o
    > prace) własnie tak odeszła - własciwie z dnia na dzień. Jest to metoda
    > skuteczna (wygrywali w SP) ale "na noże" - trudno poleceć. Chyba że jesteś
    > bardzo zdeterminowany albo masz od zaraz na prawde bardzo dobrą
    > propozycję. Lepiej porozumienie stron. Ale z tym trzeba też być
    > ostrożnym - zwłaszcza jak firma ma w stosunku do Ciebie zlaegłości.

    Firma regularnie placi z poślizgiem 3-5 dniowym. Czy to wystarcza?
    Oczywiście na noże nie chce iść ale pytam z ciekwości. Interesuje mnie czy
    gdybym 3 dnia po terminie nie miał pensji na koncie i poszedł z
    wypowiedzieniem i akurat by wpłyneła ;-) to czy liczy się fakt spóźnienia?

    PS - ile trwa taka sprawa w SP ?

    Dzięki za informacje.