  • Data: 2006-06-07 20:03:44
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DOMin napisał(a):

    > A w jakich okolicznościach może nie dość do wypowiedzenia? Jeżeli ja chce
    > oczywiście.

    Jak się dogadacie to się rozstaniecie za porozumieniem stron. Jak się
    nie uda, składasz wypowiedzenie. Nie ma tu żadnych kruczków.

    > A może zapłacić za urlop i nakazac pracę? Wiem że ja mogę o coś takiego
    > wystąpić ale nie wiem czy firma też może?

    W bardzo wyjątkowych okolicznościach firma mogłaby cię nie puścić na
    urlop, ale żadko się to zdarza, bo pracownik w okresie wypowiedzenia to
    już zazwyczaj nie jest dobry pracownik. Ty nie możesz czegoś takiego żądać.

    > Czy to pewnie że mogę być zatrudniony w 2 firmach jednocześnie?

    Tak, to pewne. Tyle, że firma może udzielić urlopu na czas pierwszych
    dwóch miesięcy wypowiedzenia a potem byś musiał jeszcze na miesiąc wrócić :P

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin