eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje przelewu krajowego › Re: Reklamacje przelewu krajowego
  • Data: 2007-10-01 17:11:04
    Temat: Re: Reklamacje przelewu krajowego
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rysiek G. pisze:
    > Witam.
    >
    > Ktoś orientuje się jakie są podstawy reklamacji przelewu krajowego,
    > który został źle wypełniony, a "wyszedł" z konta? Wstawiłem jakiś
    > czas temu omyłkowo zły numer konta, ale właściwe dane odbiorcy,
    > więc przynajmniej powinien wrócić. Na jakiej podstawie rozmawiać
    > teraz z bankiem?

    IMO zerowe. Od pewnego czasu jedyną informacją niezbędną dla realizacji
    przelewu jest poprawny numer rachunku odbiorcy. Sprawdzania zgodności
    nazwy odbiorcy z numerem rachunku nikt chyba już nie stosuje.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1