eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje przelewu krajowegoRe: Reklamacje przelewu krajowego
  • Data: 2007-10-01 17:47:35
    Temat: Re: Reklamacje przelewu krajowego
    Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > IMO zerowe. Od pewnego czasu jedyną informacją niezbędną dla realizacji przelewu
    jest poprawny numer rachunku odbiorcy.
    > Sprawdzania zgodności nazwy odbiorcy z numerem rachunku nikt chyba już nie stosuje.
    >

    To tak, ale gdzie można znaleźć regulacje prawne dot. ww.? Skoro
    jest podana nazwa odbiorcy i jest wymagana do wypełnienia przelewu (bez
    niej system nie puszcza przelewu), a nawet jeśli nie wymagana tylko fakultatywna,
    to może być podstawą do reklamacji. Jeśli na mój adres przyjdzie przesyłka
    adresowana nie do mnie, to otwierając taki list, popełniam czyn zabroniony.
    Jak to się ma do prawa bankowego, ew. jakie sfery prawa mogą jeszcze
    regulować taką sprawę?

    Pozdr.
    R.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1