eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje przelewu krajowego › Re: Reklamacje przelewu krajowego
  • Data: 2007-10-01 23:03:46
    Temat: Re: Reklamacje przelewu krajowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 1 Oct 2007, Kuba wrote:
    [...komuś...]
    > Specem w tej kwestii nie jestem, ale podzielę się uwagami :). Po pierwsze nie
    > wydaje mi się aby właściwą kwestią było dochodzenie reklamacji od banku. Bank
    > jest tylko wykonawcą Twojego polecenia przelewu. Pytanie brzmi czy bank ma
    > obowiązek w Twoim interesie sprawdzić czy podałeś właściwe dane odbiorcy i
    > numer jego konta? Jeżeli da się wyprowadzić taki obowiązek banku to
    > reklamacja byłaby zasadna. Gdzie szukać? Pewnie najpierw w umowie

    ...to jest wykluczone.
    Przecież z bankiem *do* którego przelewa nie ma umowy, zaś bank *z*
    którego przelewa nie ma możliwości sprawdzenia poprawności danych
    we własnej bazie.
    Czyli albo jest w przepisach albo nigdzie.

    > Po drugie, raczej szukałbym adresata Twojego przelewu i żądał z powrotem
    > kasy z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia. Potwierdzenie przelewu przecież
    > masz.

    A to tak :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.10.07 08:03 Kuba
  • 04.10.07 10:16 PH
  • 04.10.07 10:23 Liwiusz
  • 04.10.07 10:24 PH

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1