eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "BlastoZ" <b...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telefonu
    Date: Wed, 20 Dec 2006 20:04:30 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <emc1fo$ria$1@news.onet.pl>
    References: <embvm5$l0t$1@news.onet.pl> <emc0sj$9tm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: adac102.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1166641464 28234 83.11.238.102 (20 Dec 2006 19:04:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Dec 2006 19:04:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: eeZSwktKKBdNtyWsainpZ+inOxdCbTiK
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:434567
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:emc0sj$9tm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > BlastoZ napisał(a):
    >> Kupiłem wczoraj telefon stacjonarny Panasonic za 129 zl. Sprzedawca
    >> wcisna
    >> mi do tego akumulatory za 30 zl, ktore jak sie pozniej okazalo wcale mi
    >> nie
    >> byly potrzebne bo zestaw zawieral, telefon, kabel, zasilacz, baze (matke)
    >> i
    >> dwa akumulatory.
    >> Pal licho akumulatory ale sprzedawca zapewnial mnie ze klawisze w
    >> telefonie
    >> beda podswietlaly sie na pomaranczowo, tak jak wyswietlacz. Kupilem go,
    >> zaplacilem karta i po podlaczeniu w domu okazalo sie ze klawisze nie
    >> podswietlaja sie wogole.
    >> Uprzedzalem go ze zalezy mi na tym bo to prezent dla mamy i owa funkcja
    >> jest
    >> jej niezbedna.
    >> Pojechalem dzisiaj oddac to ustrojstwo i uslyszalem ze nie moge.
    >
    > Masz jakieś dowody co do zapewnień sprzedawcy? Wziąłeś to na piśmie,
    > nagrałeś, masz świadków? Oczywiście masz w takim przypadku zwrócić towar w
    > związku z niezgodnością z umowa, masz tylko jeden problem - jak to
    > udowodnić. Możesz próbować wybrać się z dyktafonem i zrobić jakąś małą
    > prowokację, licząc na to, że sprzedawca potwierdzi że mówił o
    > podświetlanej klawiaturze a teraz nie chce przyjąć towaru. Ale czy się
    > uda...?
    >

    Mam swiadka ktory byl ze mna i towarzyszyl mi przy zakupie od poczatku do
    konca.

    Dzwonilem na infolinie tej sieci sklepow i uslyszalem ze powinienem czytac
    na pudelku albo w instrukcji a nie wierzyc sprzedawcy... Przeciez to sa
    jakies zarty!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1